Överraskning!

Jag är tillbaka! :D


Jag har inte bloggat på en vecka och jag funderade faktiskt att sluta ett tag.
men nu när jag har min kamera så fick jag faktiskt lust att blogga igen.

Jag tänkte egentligen börja blogga igår.
men jag vart rätt upptagen och när jag kom hem på kvällen var jag verkligen helt slut.

Igår fyllde jag 15 år :)
Grattis till mig! :D:D haha

Tog lite bilder på det som jag fick men jag glömde lite saker ;p
Men först lägger jag in bilder på min lilla syster (vi var på fejan i lördags..)







Mina presenter :)


Skit snygg klocka


Ett armband som min syster Lovisa har gjort sj *stolt*
Örhängena var ifrån Leila


Öhängena igen, lite mer detaljerad bild :)


Andra öhängen. om ni undrar varför det är rött på vissa ställen så är det för att min kamera är röd och den "speglar" sig.

Mer bilder kommer, för just nu dampar datan..


Kommentarer
Postat av: Saraicg

smycken är soo much fun!


Skriv din komentar här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0