Tidsfördriv.

Fullständigt namn: Klara Felicia Söderman (olsson, som jag inte använder)
När är du född: 4 maj
Hur gammal är du: 14 (15 om ca två veckor)
Hårfärg: blondiie ;)
Ögonfärg: blåa
Hur lång är du: 1.59-1.60 kanske
Vart bor du: I norrtälje
Trivs du där: ibland
Vem är din bästa vän: Amanda
Hur länge har ni känt varandra: sen 4:an
Har du någon pojkvän/flickvän: nej.
Hur länge har ni varit ihop:
Vad har du för personlighet: jadu..
Gråter du ofta: ibland
Hur imponerar man på dig: Var dig sj
Har du någonsin ångrat ett förhållande: tror inte det.
Vad gillar du för musik: bra musik.
Vem är din förebild: i dont know.
Vad vill du bli i framtiden: Designer tror jag
Har du bra betyg:  nja..
Vem älskar du mest i världen: Familjen och vännerna
Har du rökt: ja
Har du snusat: uschnej..
Har du rökt vattenpipa: nej
Har du rökt maruijana: nej
Har du testat tyngre droger: nej
Har du druckit alkohol: aoh
Har du däckat på fyllan: nej det tror jag inte
Gillar du godis: nej. Älskart!
Finns det något/någon du hatar: OM jag gör.
Varför fick du ditt namn: För att mami visste först inte att hon var gravid med mig men när hon fick veta det blev det en självklarhet. xd
Har du en blogg: ja, denna :D
Röda eller gröna äpplen: gröna :D
Lyssnar du på musik när du är ledsen, arg osv: ja
Vad heter dina föräldrar: Karin & Per
Hur ofta duschar du: varannan dag, oftare är inte bra för kroppen/huden.
Är du vig: rättså
Hur många har du kysst: Räknar inte direkt..
Lyssnar du på musik just nu, vilken låt:  Nej, tittar på tv :)
Vad stör du dig på: bögen, mina päron(ibland), idioter, tröga personer som inte fattar någonting.
Sjunger du bra: Nej.. eller jag vet inte ;p
Har du några piercingar: haha, öronen? vill ha i naveln (a)
Har du några tatueringar: nej
Vilken kroppsdel gillar du mest hos dig själv: INGEN!
Laddar du ner illegalt: . nej
Känner du att du älskar din familj: ja
Trivs du i din klass: ohja
Har du tvångstankar: jag vet inte, kanske ibland ;p
Försöker du alltid lära dig nya saker: nej.
Vilken är din favoritfilm: har många olika filmer som jag älskar.
Kan du prata engelska: yes i can :D
Vem kysste du senast: ..
Vem kramade du senast:  Linnea ithink
Gillar du kaffe: ohja :D
Är dina föräldrar stränga: ja! för stränga!
Vad ska du göra i helgen: Moster kommer hit, men jag hoppas på ngt kul ;)
När grät du senast: i förrgår
Har du druckit alkohol direkt ur flaskan: ja
Tycker du att ärlighet är viktigt: Ibland är det bättre att ljuga.. men jag ljuger mest om småsaker ;p
Vem är du kär i:  no one ithink
Är du förlåtande: För förlåtande..
Vem av dina föräldrar står dig närmast: mamma
Vilken svordom använder du mest:  hmm.. fan tror jag, mer går vi inte in på. hehe ;)
Är du kaxig: Ibland kanske
Vem pratade du i telefon med senast: Papi
Beskriv din pappa: datanörd, jobbig, barnslig och sträng
Beskriv din mamma: tjatig, snäll, vet det mesta.
Tror du att folk snackar skit om dig: Man kan inte bli omtyckt av alla.. tyvärr
Vad attraherar dig:  magrutor :D
Är du frökens gullegris: haha, nej.
Har du varit deprimerad: ja. many times.
Tycker du om att kramas: älskart!! ♥
Vad tycker du om sex utan kärlek: Kärlek är kärlek, med eller utan sex.
Vad ångrar du mest i ditt liv: usch, dig!!
Har du sminkat dig idag: ja, mascara och lite puder bara :D *duktig*
Vem vill du sova med inatt: mina drömmar
Vad gör dig glad: När alla mår bra :D
Vad gör dig ledsen: ..-
Vad gör dig arg: papi och en del andra saker
Det bästa som hänt dig: AMANDA! ♥
Hur många kusiner har du:
4 ½ haha xd
Är du alltid ärlig: försöker
Vad är du beroende av: datan. hmmhmm.. ;) och mina vänner
Har du bra eller dåligt rykte: jag vet inte, kanske som den oskyldiga..
Brukar du skratta ofta: Om jag gör. folk komenterar det hela tiden xd
Vad gjorde du igår: Solade :D
Vill du ha barn: Om 10 år eller så :)
Favoritfärg: Grå.. haha, tråkig jag är xd
Har du haft körtelfeber: nej.
Har du varit otrogen någon gång: nej, player = amatör
Vad vill du ha för hårfärg: lite blondare än det jag har.
Har du ett husdjur: nej, men ska skaffa hund till sommaren :D
Kommer du överrens med dina föräldrar: inte så ofta.
Har du rymt hemifrån: ohja
Vem litar du på: Amanda mest.
Tycker du om öl: hihi, ja :D
Var det här testet roligt: nej.. men jag har gjort det ändå.. xd


Ja ni, nu ska jag fortsätta att titta på NCIS puss ♥


Kommentarer
Postat av: nathalie

NCIS e bäst :D


Skriv din komentar här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0