Prao

Tog halv tio bussen idag.
tio i var jag hos clara och då tog vi sällskap till caféet.

Vi fick lära oss hur kaffemaskinen funkade, hur man gjorde latte (olika), hur juicepressaren funkade och hur man gjorde focaccia (ungefär som toast)

Det var jätte kul. fast vi fick också göra en del mindre roliga saker.
T ex. diska torka bort och stolar, plocka undan disk från borden.. m.m.

Vår så kallade jobbklädsel bestod av: en svart t-shirt, ett svart midjeförkläde och en vit trekantig sak som vi skulle ha på huvudet.

haha, juciepressaren var jätte läskig ;p
DEn runda grejen som man skulle trycka ner apelsinen på snurrade jätte fort xd
Den såg ungefär ut så här fast den hade ett stänkskydd längst upp



Vädret var verkligen toppen idag, tycker inte ni det?
Solen sken och det var jätte varmt :)
Gud vad skönt att det äntligen är vår, eller ja nästan.. ;)

Imorgon börjar vi kl 11 och slutar kl 4.
det är toppen med sovmorgon en hel vecka :D

Juste.. Fick typ 1000:- av farmor i lördags som en tidigt födelsedagspresent.
 Farmor och farfar är nämligen på deras sommarställe på gotland när jag fyller år.

Hmm.. vad ska jag köpa för dem? :D

Jag måste iaf ha en ny bikini och nya jeans.. och kanske en jeansjacka.



Vad tycks om denna ? :D


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0