Packning

Åker till landet imorgon bitti.
Kommer inte hem förrän på tisdag..

men jag kommer att ta med mig min laptop, så jag kommer fortfarande skriva :)
kommer också lägga upp bilder på hur mitt landställe ser ut.
gud jag kan knappt vänta till sommaren är här!

Hoppas på att åka utomlands i sommar, men inget är bestämt.
ska även söka sommarjobb på caféet på ön där mitt landställe är.
hoppas ingen annan har sökt dit. eller att man måste vara 16 år.
fyller 15 i maj så jag kan bara hoppas på det bästa :)

Hörrni!
äntligen är det lov!
gud vad härligt!

synd bara att jag inte kunde gå ner på stan och köpa två par jeans som jag har tittat på..

Men jag behöver verkligen:
• en skinnjacka
 • hårprylar - spännen, hårspray m.m
• vårkläder - tröjor, leggins, linnen m.m
• nytt puder. papi hade ner det imorse.. har typ inget kvar.. :s

Ska åka svävare till landet. första gången faktiskt :D


skitliten bild, iknow. men hittar ingen annan just nu
och julia och hanna tjatar på mig. ska ut nu. bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

c00lt! ^o^

Postat av: Ana

Hejsan! :)



Ta chansen och vinn valfria mineralögonskuggor från e.l.f cosmetics. Jag drar en vinnare 6 april.

Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment



(Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren, om du vill)



Kram Ana


Skriv din komentar här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0