packar det sista

Skrivet: måndag 5 april

Äntligen ska jag åka hem! men det blir osäkert om vi ska åka svävare. det vore synd, för det är så roligt. papi säger att vi ska åka passbåt.. men jag vet inte hur det blir. Det ska iaf bli skönt att komma hem. saknar internet och tv:n väldigt mycket. och alla mina vänner såklart ;)

Har redan packat ner alla mina kläder och så. kameran, mobilen och datan är inte nedpackade än. datan ska ner i dataväskan och mobilen och kameran har jag i jackfickan. kommer ta lite bilder när vi ska gå till båten och så lägger jag ut det i nästa inlägg :D

jag kan inte fatta att det snöade i morse, och att det snöar fortfarande. det är april! hallå, våren!? vart är du!?


tofsar idag ^^

måste sluta nu, för papi tjatar på mig. vill ju inte missa båten xd <3


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0