ojojoj då..

Har märkt att jag inte är lika aktiv som förut när det gäller bloggen..

Men nu i helgen ska fam ut till landet och då ska jag fan hitta min laddare till kameran.
Jag vet inte om jag ska följa med för det är ju helg..
aja, vi får se..

Har precis plattat håret och snart ska jag sminka mig.
tar nog bussen ner till caféet idag.

Bussen går om en halv timme så jag måste sminka mig nu, så att jag inte missar bussen.
hatar att missa bussen, gör inte ni också det?

hatar också folk som tycker att det är kul om någon annan missar bussen.
skitkul liksom.. -.-

När jag kommer hem ska jag vända upp och ned på hela huset, jag måste hitta min skåpnyckel.
Jag har inte sett den sen påsklovet började. och jag måste ha den imorgon.

eftersom clara hade konfa igår kunde vi inte dra till skolan. hon slutade ca en halv timme tidigare än mig.
men imorgon måste jag hitta den. letade lite för ett tag sen..
aah.. kulkul :D


HAHA!! bild från igår. vad går jag på egentligen!? ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :D

Jag har satt igång Veckans blogg som många har frågat efter så nu hoppas jag på att du är en av dem som anmäler sig!

Länken: http://justiner.blogg.se/2010/april/bli-veckans-blogg.html#comment


Skriv din komentar här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0