Mår illa..

Usch!

jag hatar att spy, det är bland det värsta som finns!
mådde illa igår och idag också. men jag har inte spytt.
och jag hoppar verkligen att jag inte gör det heller ;s

skulle egentligen handlat mina jeans idag och gått ner på stan med emma,
men jag känner verkligen inte för att göra det.

imorgon åker hela familjen till landet för att vårstäda. typ.
det är första gången i år som vi åker ut. det ska bli spännande och se hur det ser ut där.
vi ska vara där tills på tisdag och på onsdag åker jag, emma och amanda till täby.
det ska bli jätte roligt. ska köpa den där skinnjackan som jag har hittat :D
har ingen bild, men en kompis till mig har en likadan.
den är skitsnygg :)

Mami upptäckte två gröngölingar på baksidan nyss, syrran hann inte hämta systemkameran
så jag tog lite kort med min kamrea. inte lika bra bilder, men dem duger


det gröna i busken är den andra gröngölingen ;)


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0