jag mår illa..

Har mensvärk och mår illa som fan!
dessutom är alvedonen slut, hur ska jag överleva?

om en timma ska jag klippa mig :D
ska försöka övertala mami att fixa slingor.
både ljusa och mörka, så det ser naturligt ut.

nu ska jag leta efter min skåpnyckel.
efter praon ska jag upp till skolan och hämta lite böcker.
har nämligen prov nångång nästa vecka och jag vill gärna vara förberedd.. :D

min dag:

jag vaknade, tog en dusch och klädde på mig. jag mådde så illa i morse så jag kunde verkligen inte äta någon frukost. inte för att det fanns någon typ, haha! nån jävel hade tagit sista mjölken och tagit slut på allt smör.. menmen, tog en vaniljbulle på pressbyrån, så det blev min frukost ;)
Clara stod utanför hennes port och stekte när jag kom dit.

praon var lite som igår. fast det var mindre kunder idag. så ibland hade vi ingenting att göra.
då gick vi in till diskrummet och hade lite kul där. det slutade med att clara brände näsan på diskmaskinslocket och vi hade lite krig med spraymedlet ;D
haha, kulkul! :)

Just nu pressar jag who says - john mayer


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0