jag är inte trött

Förlåt för låg uppdatering men har tappat lusten
nu när det inte kommer några bilder (förutom dåliga webbilder)

idag gick jag och leila och kollade på 95:orna när dem spelade.
men de förlorade med 4-0.
lite synd, men leila såg en skitsöt kille i andra laget och hon frågade efter hans nr

men hans mobil var pajj.. haha synd ;)

Jag tittar på batman med familjen just nu.
imorgon fyller julia (lilla syster) år

grattis till henne! ♥



 btw, emma kan du komma med min plattång imorgon? ♥


Kommentarer
Postat av: Emma-stina

Nej tyvärr. men asså du kan bara gå till mej och hämta den om du vill. för jag eh hos pappa nu och det har hänt en jävla massa skit... men jag kan se till så mamma är hemma när du går och hämtar den :D <33333333333333


Skriv din komentar här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0