inget internet.. suck!!

skrivet: fredag 2 april

Sitter här på landet och har inget internet.. suck! papi har suttit vid datan nästen hela dagen och försökt få internetåtkomst, men tyvärr..

så jag kommer inte kunna blogga på 5 dagar, om papi inte kan fixa det. hoppas på det. eller om vi åker hem tidigare. fan att min mobil är fucked up.. asnnars kunde jag mobilblogga. FUCK!!!!

Jaja.. skriver om min dag ist..

Det var verkligen jätte kul att åka svävare. när vi var påväg ut från hamnen var inte isen hel. det var stora isflakor. så han som körde kunde inte åka så fort så då var det inte så roligt. men sen när vi var ute på slät hel is gasade han på och vi sladdade ett par gången t.o.m. det var skit roligt :D Men senare berättade papi att dem kan åka mycket fortare. synd att doem inte gjorde det. för jag älskar att åka båt, berg - och dalbana m.m. på sommaren brukar vi åka ring efter båten. skit kul! men inte lika kul om man ramlar som jag gjorde xd

 
svävaren :D

 Hihih, fick mitt andra påskägg idag. men jag har ätit upp typ hälften redan. ett godis ägg är hemma och ett fick jag nu idag. men det dåliga var att hälften av båda äggen var fyllda med skummgodis. usch fy blä! tycker verkligen inte om skummgodis, det är verkligen vidrigt! och det betyder att jag bara fick ett ägg, om man tänker efter lite. gav skummgodiset till papi. han tycker om det.

dumma internet! Jag som ville se klart på filmen som jag tittade på igår. pirates of the caribbean - dead men's cheast. Jag har sett den flera gånger. men jag älskar dem filmerna och jag tröttnar aldrig på dem. garvar alltid lika mycket ;)

Hur ska jag överleva i fem dagar utan internet och tv!? Tänkte sätta på tv:n för det fanns inte så mycket att göra. men på tvskärmen står det direkt: ingen signal självklart bad jag papi att fixa med antennen. men det funkar fortfarnade inte. gah!! ta mig härifrån! Fan att jag glömde busskortet hemma.. fast jag skulle ändå inte kunna använda det, för det gäller inte på helger.. skit också! stackars mig.. :s

gud vad ska man göra nu..? egentligen borde jag gå och läsa eller nått men det har jag inte lust med.. eller kanske gå och lägga sig.. sov ingenting i natt.. kanske två timmar. har verkligen mörka ringar runt ögonen och jag är lite röd också. så under lovet måste jag verkligen sova ut. annars är jag död innan skolan börjar.. eller så blir det psyket nästa. galen av sömnbrist.


ser ni hur jag ser ut eller!!? gud, jag är så ful att jag borde läggas in på sjukhus.. haha, min humor -.-

har en replik till:- vad var det jag sa? (du vet om en person har varnat att man inte ska göra en sak för att det kan hända något, men man gör det ändå och det skiter sig)

- visste du att "vad var det jag sa" har en bror. han heter "håll käften"!

HAHA! HUMOOR! xd

Nu ska jag kolla på film. den handlar typ om robin hoods dotter som tydligen heter gwyn :D good bye!

 


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0