God morgon bloggen :D

Hihi, vaknade lite för tidigt idag..
Jag börjar 11 så jag har inte alls bråttom.

Men nu ska jag platta håret.
Juste! efter praon lägger jag inte före-och efterbilder från igår.
jag klippte mig ju. inte särskilt stor förendring men iaf ;p

Clara börjar tidigare idag så jag behöver inte gå till henne. hon ska på konfa typ halv 3.

efter praon ska jag nog leta efter en jeansjacka. såg en på H&M igår men det finns en skitsnygg på gina också. men jag vet ju inte hur dem sitter på mig.
måste också köpa en bikini. men jag tror att jag ska beställa den vita som jag visade ibloggen förut. men då måste jag vänta typ två veckor innan jag kan beställa den (då får jag mina pengar på kortet).

Men vi hörs senare idag ♥


me right now.. morgonfrissa eller vad ? ;o


Kommentarer
Postat av: michabastela.blogg.se

Snygg blogg ! :)


Skriv din komentar här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0