glad påsk

Skrivet: lördag 3 april

Hej alla söta läsare :D idag vaknade jag ganska tidigt men jag var ändå utvilad. idag har jag inte gjort något speciellt. vid 3 åt vi påsklunch/middag. och efter maten spelade vi kort och lyssnade på musik. vi tröttnade på att spela kort efter ett tag så vi bestämde oss för att gå ut (med oss menar jag mig själv, mina två systrar och maria). jag var tvungen att byta skor, för jag hade tagit mina låga vinterskor innan, och om vi skulle gå i djupare snö behövde jag stövlar. haha, eftersom vi är på landet så kan man vara lite lantlig ;p aja iaf så hade mami tagit mina stövlar (vi har samma sko stl). så jag fick låna syrrans UGGS. men det funkade inte så bra med dem skorna. för fem minuter senare var mina fötter blöta. och jag hade fastnat i nått stängsel så mina leggins har nu ett fult hål. båda två (det var så kallt ute så jag satte på mig två par leggins). jag har också ett sår på låret. inget farligt eller nått men det svider lite. fan jag gör alltid illa mig xd vilken toppen dag! eller nja, ni fattar ;) -.-

Men jag får väl köpa nya när jag kommer hem, inget mer med det.

Jag ville inte gå omkring i blöta skor så jag gick hem. tände en brasa och tittade på film. fast innan så läste jag lite. imorgon ska vi nog gå ut igen. då ska jag nog fota lite. för jag fotade inte så mycket idag. ska föra över lite bilder på datan och se om jag hittar någon bra bild :D

juste, mami och papi tog en promenad till brevlådorna och i vår brevlåda låg ett vykort från i somras. det var från farmor, ett namnsdagskort xd (har namnsdag 12 augusti)

men åh! såg nyss att jag hade ett litet hår i tröjan också.. GREAT!


hihi, en ego pic ^^

Nu ska jag och mami titta på de tre musketörerna. mysigt :) god natt allihopa! <3


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0