..

Skrivet: söndag 4 april

Nu när jag inte har haft internet ett tag inser jag hur mycket jag använder det. varje dag. Men en bra sak är att vi åker hem antingen ikv eller i morgon! visst har vi haft det mysigt och avslappnande här på fejan, men jag längtar ändå hem till alla kompisar.

Eftersom klockan bara är tre och jag vaknade för ca en timme sen så har jag inte gjort så mycket. jag orkar inte sminka mig just nu, det gör jag nog senare. lite mascara bara tror jag. jag skriver nog mer ikv eller senare under dagen.


vill åka svävare igen, vilket jag kommer att få göra. annars kommer jag inte hem xd hehe :p

Men jag vill åka fortare men dem kommer säkert inte göra det D: tråkigt! haha, man var tvungen att ha hörselskydd på sig för det lät så högt ifrån svävaren. mami och mina systrar som åkte efter mig och papi fick hörselskydd med en mick på typ så dem kunde prata med varanda, hoppas jag får det när jag åker hem :D

nu ska jag hjälpa mami med disken och maten. puss! <3


Kommentarer

Skriv din komentar här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0